استخدام کارشناس تولید محتوا

خوب، برای شروع، بازاریابی محتوا بسیار گسترده است: همانطور که بعداً خواهیم دید، «محتوا» میتواند شکل‌های مختلفی داشته باشد. در حال حاضر، صدها تعریف برای بازاریابی محتوا وجود دارد: گوگل 53 میلیون نتیجه برای جستجوی عبارت «تعریف بازاریابی محتوا» ارائه می‌دهد و من ترجیح می‌دهم این لیست را با تعریف خود طولانی‌تر نکنم؛ بنابراین، به ‌جای بیان تعریفی جدید، نگاهی به این موضوع خواهیم داشت که چگونه یک بازاریاب کاردان، محتوا را ارزیابی می‌کند: آیا این محتوا «عالی» است یا خیر؟ محتوای خوب باید تمامی ویژگی‌های زیر را داشته باشد: قابل‌باور؛قابل‌اشتراک‌گذاری؛مفید یا سرگرم کننده؛جالب؛مرتبط؛متفاوت؛در جهت برند. حقیقت ناخوشایند این است که بسیاری از محتوا‌های تولیدشده کل خصوصیات فوق را دارا نیستند. از طرفی دیگر، موفقیت محتوا بدون داشتن این خصوصیات میسر نیست. با توجه به این، ستون‌های محتوای عالی توجه بیشتری را می‌طلبد. استخدام کارشناس تولید محتوا می تواند شما را در این زمینه کمک کند تا محتواهایی مناسب مخاطب محصولتان تولید و ارائه کنید.

ادامه مطلب ...

استخدام نیروی تولید محتوا

مخاطبان بیوفا هستند، آن‌ها همیشه بیوفا بودهاند (حتی شکسپیر از این مورد شکایت کرده است) و همیشه خواهند بود. یک روش مطمئن و نتیجه‌بخش برای دلسرد کردن و از دست دادن یک مخاطب این است که به آن‌ها محتوایی فاقد اعتبار ارائه دهید. به طور خلاصه، آن‌ها باید محتوا را باور داشته باشند. این بدین معنا نیست که مخاطبان برای حمایت از اظهارات شما، یک مجموعه داده استوار می‌طلبند؛ بلکه بدین معنا است که برای اظهارات ایجادشده باید به اندازه کافی مدرک وجود داشته باشد تا این اظهارات قابل‌باور به نظر رسند. به‌عنوان‌مثال، یکی از آزمون‌های فیسبوک را که نوع شخصیت شما را مشخص می‌کند، در نظر بگیرید: نمونه اخیر آزمونی بود که «IQ» شما را با 10 سؤال تخمین می‌زد. مطمئناً 10 سؤال برای به دست آوردن نتایج دقیق کافی نیست؛ اما این تعداد سؤال برای این که نتایج برای مخاطبین اعتبار کافی داشته باشد، مناسب بود. به عنوان بخشی از استراتژی، شما می‌توانید با روش‌های بیان شده در ادامه محتوای خود را معتبر و قابل‌باور جلوه دهید: ترسیم پروفایل نویسنده به عنوان یک متخصص (با گنجاندن بیوگرافی فرد در محتوا)، گنجاندن حقایق و مراجع از منابع شناخته شده یا حصول اطمینان از منحصر بودن محتوا به برند شما (با صحبت کردن فقط در مورد موضوعات مرتبط به تخصص خود).

استخدام تولید محتوا برای سایت

محتوا تنها زمانی عالی می‌شود که تعداد زیادی از مردم از آن استفاده کنند یا درصد قابل‌توجهی از مخاطبان آن را به ‌کار ببرند. بدین منظور، محتوا باید قابلیت اشتراک‌گذاری داشته باشد. اگر محتوای شما سایر خصوصیات لازم را دارا باشد، محتوا به طور پیش‌فرض باید قابل‌اشتراک‌گذاری باشد؛ اما سؤال نهایی و اصلی درباره هر محتوایی که شما یا تیم شما تولید می‌کند، باید این باشد: «آیا مخاطب من میخواهد این را به‌اشتراک گذارد؟» برخی مصرف‌کنندگان برای به ‌اشتراک‌گذاری محتوای خوب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند (توجه کنید که کپی، چسباندن و درج همان دریغ نکردن از تلاش در عصر دیجیتال است) ولی بهتر است مصرف‌کنندگان به آسانی بتوانند مطالب شما را از طریق لینکهای سریع در پلت فرمهای مناسب برای به اشتراکگذاری (مانند فیس‌بوک، LinkedIn، Google+) به اشتراک بگذارند. یک روش عالی برای به‌قابل‌اشتراک‌گذاری نمودن محتوای مربوط به بسیاری از صنایع، ارائه نکاتی برای راهنمایی و مشاوره است. اگر شما بتوانید ویدئوهای «چگونه این کار را انجام دهیم» که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند نحوه انجام هر کاری را یاد بگیرند، تولید کنید، متوجه خواهید شد که این محتوا به دفعات به اشتراک گذاشته خواهد شد. استخدام تولید محتوا برای سایت می تواند شما را در به اشتراک گذاشتن محتواهایتان کمک کند.

استخدام تولید محتوا در منزل

اگر محتوا در آزمون «خوب که چی؟» پاس شود، مفید یا سرگرم‌کننده است. کتاب راهنمای میشلن را در نظر بگیرید که این کتاب در زمان خودش فوق‌العاده بود و در واقع کتابی است منحصر‌به‌فرد که کارایی و استفاده زیادی دارد. تعریف «سرگرم‌کننده» واضح است؛ بااین‌حال سرگرم‌کننده بودن یا نبودن یک محتوا به مخاطبان هدف آن بستگی دارد. من دوستانی دارم که عاشق لول‌کت هستند ولی من از لول‌کت متنفرم و مادر من اصلاً نمیداند لول‌کت چیست. دستورالعمل‌های «چگونه این کار را انجام دهیم» نمونه‌‌ای خوب از"مفید بودن" هستند، ولی"سرگرم‌کننده بودن" چی؟ آیا میتوانید یک بازی جذاب و یا ابزار سرگرمکنندهای تولید کنید که به کاربران امکان دهد تا چیزی را به دست آورند؟ این مسیر میتواند در عین سرگرم‌کننده بودن، به مشتریان کمک کند نتیجه موردنظر خود را به دست آورند. با ثبت آگهی استخدام تولید محتوا در منزل می توانید به بررسی مفید و سرگرم بودن محتواهایتان بپردازید

استخدام تولید محتوا دورکاری

همپوشانی روشنی بین دو خصوصیت مفید/سرگرم کننده و جالب وجود دارد. بااین‌حال، جالب بودن همچنان یک رکن مهم است. به‌عنوان‌مثال، شاید دانستن این که شما امسال طی هر خرید خود، نان خریده‌اید، مفید باشد اما دانستن این موضوع خیلی هم جالب نیست. پس چگونه تعیین میکنیم که آیا چیزی جالب است یا خیر؟ این یک معیار ذهنی و وابسته به طرز تفکر شخص است. یک روش سنجش عالی این است که آیا محتوا به اندازه کافی جالب است که قابل‌توجه باشد؟ یعنی ارزش این را دارد که در مورد آن اظهاراتی داشته باشیم؟ این اصل مشابه یکی از قوانین PR خوب است. فقط به این دلیل که چیزی از نظر شما جالب است به این معنا نیست که حتماً باید نظر مخاطبان شما نیز جالب باشد. پس مانند هر موضوع دیگری در بازاریابی، این موضوع را نیز از دیدگاه مصرف‌کننده بررسی کنید. با ثبت آگهی استخدام تولید محتوا دورکاری می توانید اعتدالی بین سرگرمی و مفید بودن محتواهایتان ایجاد کنید.

استخدام محتوا نویس دورکار

مرتبط‌ بودن احتمالاً مهمترین رکن محتوا است. شما تا زمانی که مخاطب خود را درک نکرده و نشناخته‌اید، نمیتوانید تولید محتوا را شروع کنید. باید بدانید آن‌ها چه چیزی مدنظر دارند و مطمئن شوید تمام محتوایی که تولید میکنید، مرتبط با آن‌ها است. به‌عنوان‌مثال، اگر شما تولیدکننده صندلی هستید، تولید محتوایی در مورد بسکتبال مرتبط به کسب‌وکار شما نیست. اگر بتوانید ارتباطی بین صندلی و بسکتبال برقرار کنید، میتوانید محتوای مشترک را تولید نمایید؛ اما اگر هیچ پیوندی بین این دو وجود نداشته باشد، محتوای شما بیربط بوده و برای مخاطب جذاب نخواهد بود. با ثبت آگهی استخدام محتوانویس دورکار می توانید مهم ترین رکن محتوا یعنی مرتبط بودن را به خوبی تحت بررسی قرار دهید.

استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری

محتوای عالی باید متفاوت باشد. این محتوا لزوماً نباید منحصربه‌فرد باشد. بهره گرفتن از یک ایده خوب و از آن خود کردن آن اشکالی ندارد. صدها راهنما در مورد بهترین رستوران‌ها در بارسلونا وجود دارد؛ اما این راهنماها نباید شما را از تولید محتوا در این مورد باز دارد. فقط محتوایی که تولید میکنید باید خود را از بقیه متمایز کند. البته در بازار شلوغ امروزی، تحقق این امر دشوارتر است؛ بنابراین، هر چه محتوای شما به منحصر‌به‌فردی نزدیکتر شود، بهتر است. بهترین روش بررسی رکن "متفاوت" این است که دو سؤال را از خود بپرسید: "آیا این قبلاً انجام شده است؟" و اگر انجام شده است، "آیا ایده من تا حدی متفاوت است که خود را به دست مخاطبین برساند؟" با ثبت آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری می توانید متمایز بودن محتوای خود را تضمین کنید.

استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری

دور شدن از مبحث اصلی حین تولید محتوا کار آسانی است. من در جلسات ایدهپردازی و هماندیشی (جلسات آژانس یا مشتری) حضور داشتهام که منجر به برخی ایده‌های شگفت‌انگیز درباره محتوا شده اما در نهایت پیشرفتی را نتیجه نداده است: چرا؟ این گروه فراموش کرده‌اند که برند را در نظر بگیرند. شرکت‌ها میلیون‌ها دلار صرف توسعه برند خود میکنند و عموماً تعدادی باید و نباید وجود دارد. علاوه بر این، دوباره مخاطبان خود را در نظر بگیرید. مصرف‌کنندگان محتوا انتظار دارند ارتباطی بین محتوا و برند ببینند. پس اگر فِراری یک راهنمای تعاملی برای فرمولا یک تولید کند، این ارتباط وجود خواهد داشت. بااین‌حال، فهرست 10 خودروی اول که سگ‌ها دوست دارند، ارتباطی بین برند و محتوا ارائه نمی‌دهد. با ثبت آگهی استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری می توانید نیازهای مختلف شرکت خود را در حوزه تولید محتوا تامین کنید.

دعوت به همکاری تولید محتوا

به ‌طور خلاصه، محتوا هر چیزی است که بتواند کاربران نهایی محصول یا خدمات شما را جذب کند. این محتوا میتواند هم بر روی وب‌سایت و هم خارج از آن و در هر رسانه‌ای که قادر به ارائه یک پیام است، استفاده شده باشد؛ بنابراین، تعریف آن بسیار گسترده‌تر از متن نوشتاری است. برخی از رایج‌ترین انواع محتوا در ادامه ذکر شده ‌است. این فهرست کاملی نیست؛ اما شکل‌های متعددی را که محتوا میتواند به خود بگیرد، نشان می‌دهد:مقالات وب‌سایت؛اخبار؛مطالعات موردی؛مقالات سفید؛وبلاگ‌ها؛ویدئو؛اپلیکیشن‌های موبایل؛محتوای موبایل؛توصیه‌نامه‌ها؛کتاب‌های الکترونیکی؛اینفوگرافیک‌ها (اطلاعات‌نگاشتها یا همان نگارههایی که اطلاعات را به صورت گرافیکی نشان می‌دهد)؛تصاویر؛نمایشهای آنلاین؛گزارش‌های سالانه؛مقالات پژوهشی؛پادکستها

کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری

قانون قاطعی در مورد انواع محتوایی که باید استفاده کنید، وجود ندارد. بااین‌حال، برخی قوانین کلی مشارکت هنگام انتخاب نوع محتوایی که استفاده میکنید، وجود دارد: مخاطب هدف: دقیقاً میخواهید چه کسانی از محتوای شما استفاده کنند. واضح است که این وابسته به برند و محصولات شماست اما جزئیات بیشتری را نیز باید در نظر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، مخاطب هدف شما برای این محتوای خاص ممکن است زیرمجموعه‌ای از مخاطبان کلی شما باشد. اگر 10 محصول را به فروش می‌رسانید و یکی از آن‌ها برای مصرفکنندگان مسن‌تر مناسبتر باشد، توصیه‌نامه‌ها و مقاله‌های سفید مناسب خواهند بود؛ چرا که یک مخاطب مسن اغلب به دنبال اعتماد و نکات قوت است. نحوه تعریف مخاطبان هدف در فصل بعدی به همراه جزئیات بیان می‌شود. چرخه خرید: مخاطبانی که میخواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، در چه مرحله‌ای از چرخه خرید هستند؟ باز هم در اینجا قوانین قاطعی وجود ندارد؛ اما به آن توجه کنید. اگر تلاش می‌کنید مصرف‌کنندگانی را هدف قرار دهید که در «مرحله تصمیمگیری» هستند، جزئیاتی در مورد محصولات روی سایت و گزارش‌های تحلیلی و مقاله‌های سفید می‌توانند مناسب باشند. در طول «مرحله ملاحظات (مصرف‌کننده گزینه‌های دیگر را نیز در نظر می‌گیرد)»، مطالعات موردی و توصیه‌نامه‌ها میتواند بهترین انتخاب باشد. به استفاده از چند نوع محتوا فکر کن: اگر یک ایده محتوای عالی داشته باشید که تمام خصوصیات لازم برای بازاریابی محتوا را دارد، خودتان را محدود به یک نوع محتوا نکنید. یک اینفوگرافی میتواند ارائه‌‌ای عالی داشته باشد و برعکس. اگر نکاتی را که در یک اسلاید نمایشی تولید میکنید، به صورت آنلاین به‌ اشتراک بگذارید، این نکات میتواند به یک اینفوگرافیک تبدیل شده و سپس، به یک مقاله سفید تبدیل شود. آن مقاله سفید را می‌توان به یک مقاله‌ خلاصه کرد. در مرحله بعد، می‌توان آن را به اندازه یک پست وبلاگ کوتاه کرد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. فقط به دنبال راه و روش ساده نباشید. انتشار محتوا روی وب‌سایت آسان و منطقی است. وب‌سایت باید خانه محتوای شما باشد (بخش مربوط به بهینه‌سازی موتور جستجو در فصل5 را ببینید.). اما حقیقت تلخ بسیاری از کسب‌و‌کارها این است که تنها بخشی از مخاطبان موردنظر از سایت شما بازدید میکنند (مگر اینکه مشهور باشید). تحلیل موسسه بازاریابی محتوا نشان می‌دهد که کم‌اثرترین نوع محتوا در سایت شما منتشر می‌شود.

استخدام متخصص تولید محتوا

باتوجه به اینکه محتوا میتواند جنبه‌های بسیاری داشته باشد و اهداف میتوانند کاملاً متفاوت باشند، هیچ روش سنجش یا مجموعه ابزاری استاندارد برای این کار وجود ندارد. در ادامه فهرستی از شاخص‌های رایج ارائه شده است؛ انتخاب این شاخص‌ها بستگی به محتوای سنجیده شده و اهداف برای محتوا دارد.

استخدام کاراموز تولید محتوا

این معیارها به حجم نقاط ارتباطی با یک مخاطب و همچنین تعداد اهداف کمپین/کانال‌‌محور توجه میکنند. نمونه‌های آن عبارت‌اند از: میزان دسترسی در رسانه اجتماعی و دنبال‌کنندگان: آیا میزان دسترسی یا دنبالکنندگان شما در حال افزایش است؟ نمایش‌ها : نمایش‌های محتوای شما چه میزان است؟ پوشش رسانه‌ای به ‌دست‌ آمده: چه پوششی به‌ دست آمد؟ چه نشریاتی محتوا را منتشر کردند؟ میزان دسترسی نشریاتی که محتوای شما را منتشر کردهاند، چقدر است؟ ارجاعات در رسانه‌های اجتماعی: محتوای شما چندین بار روی کانالهای اجتماعی منتشر شدهاست؟ لینکهای برگشتی به سایت شما: اگر یک لینک در محتوا ارائه شود، مصرف‌کنندگان محتوا که زمان کمی در اختیار دارند، میل بیشتری به بازدید از سایت شما خواهند داشت. علاوه بر این، لینک‌ها از سایت‌های باکیفیت نیز مزایای سئو به ارمغان میآورند.

آگهی استخدام نیروی محتوا نویس در تهران

این معیارها به کیفیت تعامل و گفتگوی مشتری نگاه میکنند و چگونگی استفاده و مصرف محتوای کانال یا کمپین را بررسی میکنند. نمونهها عبارت‌اند از: تعامل محتوا: محتوا سبب ایجاد چه میزان بازدید از صفحه و دانلود از صفحه شده است؟ نرخهای دفع کاربر برای محتوا چقدر است؟ (نرخ دفع کاربر، درصدی از کاربران است که از یک صفحه بازدید میکنند و بلافاصله آن را ترک میکنند.) محرکهای اجتماعی: توئیتهای مجدد، اشتراک‌گذاری‌ها، پستها؛ مشارکت اجتماعی: این جایی است که محتوا به صورت واقعی توسط مصرف‌کننده تبلیغ می‌شود. و چیزی بیش از لایک کردن (پسندیدن) و به اشتراک گذاشتن و نوعی مشارکت واقعی است (به‌عنوان‌مثال افزودن کامنتهایی به یک پست). یک معیار مرتبط و پیچیده‌تر، تقویت است. تقویت، ارزش واقعی اشتراک‌گذاری اجتماعی را با در نظر گرفتن مخاطبی که بخشی از یک محتوا را به اشتراک میگذارد، اندازه‌گیری می‌کند. به‌عنوان‌مثال یک اشتراک توسط Katy Perry که حدوداً شصت میلیون طرفدار در توییتر دارد، احتمالاً ارزش بیشتری از یک اشتراک توسط نویسنده این کتاب دارد.

استخدام متخصص بازاریابی محتوایی در تهران

این معیارها به جذب ترافیک و همچنین طیف گسترده‌ای از معیارهای فروش‌ و درآمد نگاه میکنند: چه میزان تبدیل/سرنخ تولید شده‌است؟ حجم و درآمد فروش‌ها چقدر است؟ هزینه هر سرنخ، اقدام یا فروش چقدر است؟ بسته به اهداف محتوا، ترکیبی از معیارهای بالا باید تحلیلی را ارائه دهد تا معین کنید چه محتوایی مؤثر و کارآمد است و چه محتوایی مؤثر و کارآمد نیست.

استخدام کارشناس ارشد تولید محتوا

این یک ملاحظه مهم برای بازاریابی محتوا است. هنگامی که نوبت به تولید محتوای جذاب می‌رسد، باید انتظار شکست نیز داشته باشید و در واقع این شکست را به فال نیک بگیرید. این بدان معنا نیست که اگر شما صدها محتوای جذاب (از نظر شما) تولید کنید و همگی شکست بخورند، باید خوشحال باشید؛ بلکه بدین معناست که باید بدانید همه چیزهایی که تولید میکنید، کارآمد نخواهد بود. در واقع، اگر همه چیز خوب عمل کرده و خوب پیش رود، باید از خودتان بپرسید که آیا به اندازه کافی برای آزمودن ایده‌های جدید فراتر از محدوده مجاز قدم می‌گذارید یا نه.

استخدام کارآموز تولید محتوا

کلید موفقیت این است که همواره از سنجش بهره گیرید. درک ویژگی‌های هر محتوا و نحوه توزیع آن به شما کمک خواهد کرد دلایل شکست را شناسایی کنید. به‌عنوان‌مثال، موضوع محتوا، نویسنده، کدام کانالهای اجتماعی در چه روز و ساعتی مورد استفاده قرار میگیرند و این که آیا عکس، مطلب یا ویدیو است، همگی می‌توانند عوامل موفقیت یا شکست باشند؛ بنابراین، توانایی تحلیل این موارد برای بهبود استراتژی محتوای شما در طول زمان اهمیت دارد.

برچسب ها : آگهی استخدام متخصص محتوا ، استخدام نیروی تولید محتوا پاره وقت ، حقوق متخصص تولید محتوا ، شرکت تولید محتوا ، استخدام محتوا نویس حضوری ، استخدام محتوانویس در شیراز ، استخدام محتوا نویس در مشهد ، استخدام تولید محتوا تمام وقت ، استخدام تولید محتوا خانم ، استخدام کاراموز تولید محتوا در تهران ، آگهی استخدام کارآموز تولید محتوا در کرج

X بستن